torsdag 3 maj 2007

Killar

Många killar har allvarliga fel.
Jag är super, det är alltså inte mig det är fel på. Basta. Basta gjorde jag förresten i Uppsala. O kanska ska görat imöra också. Vi får se. Segling iaf. Inte pretto som det kan låta. Jag kan inte segla. Jag tittar på. Ska försöka göra en insats. Well.

Fel utan inbördes rangordning, fel som fel helt enkelt. I kombination når de dock ökad effekt. Listan kan komma att uppdateras. That's for sure.


  • Flickvän - som de nämner i förbifarten.... Fast å andra sidan... Vem är det värst för? Inte mig!
  • Svartsjuk - som inte tål att fröken dansar, jag dansar väldigt dansant och love it!
  • Dåligt självförtroende - som har "allt sitt" i jobbet men är helt störd privat.
  • Ingen mamma - Jo, det är bevisat, killar som växt upp utan mamma är många gånger inte helt hundra... Ett undantag har jag träffat.
  • Knarkare - Jo, jag är så jävla trött på dessa söta små pojkar som knarkar. SLUTA.
  • Tar sig själv på för stort allvar - Hello varenda jävla bartenderslusk där ute. Ni är inte tuffa. Eller jo. Några finns det.

Love.

Inga kommentarer: