lördag 12 maj 2007

Handla mat.

Med tanke på föregående inlägg. Jag har lite svårt att handla mat. Jag vill inte folk ska se vad jag handlar. Jag blir nästan paranoid. Hatar att köpa toapapper för jag bajsar inte. Eller jo. Men inte officiellt. Toaborste tvingar ja min pappi att inhandla. Ja gört inte.

Det finns inte en chans att jag skulle gå o köpa frukost vid frukosttid. Jag är ju strukturerad och organiserad och har alltid frukost hemma. Basta.

Alla ingredienser till tacos vill jag helst inte köpa på en gång heller. Jag har oftast det man behöver, hemma. Sen är det bara att ordna med lite grönsaker och ev salsan.

O nudlar Jag tycker ju om det. Men vill inte att folk ska tro att jag ä en fattiglapp (vilket jag iofs ä men....)

Tycker också det är lite jobbigt att hyra film kl. 20, ensam. Inte för att det händer särskilt ofta men ja gört helst inte. Speciellt inte eftersom ja älskar dålig film. Dålig film som i "Helens små underverk", "Maid in Manhattan", "The wedding planner".... Alltså solskenshistorier ämnade för flickor... I hyllan står även mina absoluta favoriter "About a boy" och "Almost famous" men de är väl lite mer accepterade... Nåväl. Det blir alltså väldigt uppenbart att jag kommer se den ensam... Det spelar kanske ingen roll men jag tror att folk tycker synd om mig...

Men. Är det så att folk tittar i korgen eller bryr sig vad jag hyr för film? Jag brukar titta på andra... Och det kanske är därför jag är lite nojjig. Genom sig själv känner man andra? Eller tror jag för högt om mig själv?

Inga kommentarer: