torsdag 10 maj 2007

Vad som helst men alkoholen ger ja fan inte upp....

Alltså. Jag och N pratade om killar och killar och killar och pengar och pengar.
Det är lite hektiskt med killar för vissa... Haha. Keep up the good work sista'!
Men. Jag själv är ganska nöjd. Lite uttråkad och ensam men på det hela nöjd. O glad. Slö i skolan men det får man tydligen va ibland. Spenderar mestadels mina kvällar med Stockholm åh mitt Stockholm...



Kan det bli bättre än så här?






Jag tror ju att jag är klar i skolan fast jag egentligen har över en termin kvar... O har kommit på att mitt problem är att jag vill ha ett flashigt jobb. Mm. Ja vet.
Naivt.

Sen vill ja ha ett bra extrajobb, gärna svartjobb. Med tanke på att CSN vill ha 14000 av mig.

Jävla cepen.

Jag blir så förbannat trött. Vi ska vinna på Lotto på lördag!

En väldigt intelligent konversation som utspelade sig via 3s nät idag:
N: När ja blir gravid ska ja fan gå mä i Viktväktarna
S: Men..
N: Jo, alltså, även om ja inte blir fet jag vill lära mig äta rätt
S: Ja, jag funderade på det för några år sedan... men det bygger ju på poäng... En gurka är typ 1 poäng o sen ska man äta 20 poäng eller vare nu ä på en dag... O då kan man äta 20 gurkor eller 1 polly. O då har man fått i sig hela dagsbeovet.... Det kan ju inte va bra... Ja tror inte påt.
N: Näe, iofs.. Men ja ska fan inte bli fet!
S: Näe... Men tänk alkohol... Då måste man spara poäng i flera dagar fölä ä jättemycket poäng.
N: Åh, just det. Då skulle ja leva på alkohol. För även om ja inte har några pengar eller poäng kvar... då lever ja på vad som helst... för alkohol... Alkholen ger ja fan inte upp...

Word.

Inga kommentarer: