lördag 3 mars 2007

Tentan är över!

Nu är tentan över men den här sköna "Åh, jag slipper tänkta på det mer-känslan" har inte riktigt infunnit sig... Konstigt. Kan bero på att jag inte pluggat jättemycket och inte hängt på uni-bibblan lika mycket som jag brukar. Det är inte lika kul när jag inte har mina klasskamrater där. Vi har börjat med våra huvudämnen och "mitt gäng" har valt andra ämnen än mig. Men men. Jag tror jag klarade den i alla fall. Och P talade in ett meddelande under tentan. Han ska bjuda på brunch kl. 13 för att fira att tentan är över! Mycket trevligt initiativ.

Jag var faktiskt ute en sväng igår. Ps vänner hade ordnat en "after-work" grej i Vasastan. Kom inte dit förrän 22, hälsade runt, drack en öl, stiftade nya bekantskaper och gick hem 23.00. Var förbi 7-11 och inhandlade cola till tentan. När jag släckte för natten och blundade kom jag på att jag glömt ställa klockan. Haha. Tur var väl att jag kom ihåget. Vaknade dock inte av första ringningen, hade planerat att gå upp kl. 07 för att ha god tid på mig. Gick upp 08.00 men hann mer än väl. Bara käka frukost och sen glida i my one and only pair of baggy jeans. Måste köpa fler.

Nu ska mitt hem få en skinande finish igen. Ser fram emotet! O imorrn börjar steppkursen! Woho.

Inga kommentarer: