söndag 4 mars 2007

Prins John.

Brunchen igår var mycket trevlig! Den innehöll öl och det höjde stämningen. Tentafirandet kändes bra. Vi begav oss sedan till Skånegläntans dagis (?) för att vara med i Ps kompis bands musikvideo. Prins John heter bandet och har nyligen fått skivkontrakt och med det en liten summa pengar för att kunna spela in en musikvideo. Låten som ska släppas heter "Dansant" och videon andades sommar. Det var sjukt kul. O gratis öl. Haha. Vi dansade och dansade. Bandet såg väldigt bra ut på scenen eller ja.. tralllen... sommarfest! Det gick fortare än vad jag trodde det skulle göra men tiden gick också väldigt fort. Som man brukar säga "- Det går fort när man har roligt". Dan-Anders, sångaren i bandet var väldigt peppad och styrde oss till Söderhof för senare aktivitet. Sunkigt är bra tänkte vi alla.

Jag, P och hans homies begav oss till Malmen för att käka middag, dricka vin och sedan gå till Söderhof. Ingen av oss var särskilt sugen på Plankstek nämligen. Gärna dricka öl sunkigt men mat... det vill vi ha osunkigt. Eftersom jag har halva priset på all mat och dryck kändes Malmen som ett halvsunkigt men bra alternativ. Nåväl. Väl utanför Söderhof inser vi att det är stängt. Ingen har ringt och meddelat så vi ringer upp och kollar. Omstyrt till Kvarnen. Kändes lite tröttsamt att gå tillbaka till utgångsläget men men. Ingen av oss var särskilt pepp på Kvarnen men när vi alla känner bartenders där är det lätt att bli kvar...! En i gänget jobbar där och styrde upp singeln nere på eld. Hela gänget dansade så "Dansant" nere i källaren! KUL! Flera började droppa av så fyra av oss fortsatte till Ljuggrens. Det är ganska schysst inne i gallerian. O dessutom har jag ju börjat gilla den musiken... Hm. Vet inte ens vad man kallar den. Men mina öron skulle nog säga melodiös house??? Jaja. Vi var ganska sega efter x antal timmars öldrickande men vi rullade vidare mot Ett litet hak och Hell Yeah. Det var skrikigt och skränigt... Ja. Musiken alltså. Drack lite öl. Två till droppade av så då var det bara jag och P kvar. Han var inte alls sugen men jag tvingade med honom till Riche ca 01.00. Jag var också lite seg efter 11 timmars öldrickande, vi kom aldrig riktigt igång... Men P hatar Riche. Jag gillart men det är som vi alla vet alldeles för trångt. In o ut. P gillar East så vi gick in o sen ut. Vi hade allvarliga planer på Oxid men kom på att det är nog bättre en dag när vi är på g.

Det brukar bli galet när jag o P drar igång våra "supa-hemma-kvällar". De kan sluta precis var som helst; Bullwinkle, Soap Bar, Spy Bar, Olssons... Ja. Vi är öppna för alla förslag. Haha. Men vi enades om att bristen på HotShots var anledningen till att denna kväll aldrig riktigt kom igång. Gott så. Nästa gång är det jag som tar med Gallionon! Så utanför Oxid bestämde vi oss för att ta kvällen och skildes åt. Vi hade lovat varandra att va i säng senast två. Jag tror vi höllet! Eller ja. Jag var iaf hemma innan två. Trodde aldrig jag skulle lyckas! Återkommer angående steppen.

Love.

Inga kommentarer: